Total Visitors & click LIKE ♥

March 28, 2010

麦记

昨晚放工后,
和đeαя 一起到Sri Damansara 的麦记吃宵夜..
原本以为只有两个人..
谁知道七龙珠和阿杰也在..

đeαя,
其实这样我有点无聊.. ≥﹏≤

3个人的分量



残局.. xD

english version
last nite after work,
dear n mii went to MCd Sri Damansara for our's supper~
i thought only two of us..
BUT dargon ball n his fren - JIE attend too..
đeαя,
actually i felt so boring..~ >=<



      


马六甲买的拼布包包终于出场了..! ≥^≤

the patchwork-bags which i bought at malacca




♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥
нσиεч
我真的很不习惯没有нσиεч的星期六涅
难得今天我off day
原以为可以和нσиεч去拍拖
但现在剩我一个人了
真的很不喜欢这样
感觉很寂寞
但是没办法 T^T
这是因为我自己的问题
♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥ ♡♥

No comments:

Post a Comment